Aldrig mer wok

Så där tjugo över nio började jag inse att ikväll är en sån där kväll när jag inte får någon middag lagad till mig. Fram tills dess hade jag ätit ett antal bullar, godis etc för att underhålla mig själv och min småhungriga mage. Men sen, då ställde jag mig i vårt (alltid lika) tomma kök och försökte göra underverk. Nudlar. Och wokgrönsaker på burk. Mitt mission lyckades inte. Jag hällde i den där burkgrejen i pannan med den söta/beska/sura vattengrejen som grönsakerna ligger i (sen insåg jag när jag åt att den inte skulle var kvar). Försökte dölja det med soya. Inte bra.
*
Fan.
*
Ännu ett misslyckat försök från mig att laga mat.
*
Köket -Jenny; 1-0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0