Then there was nothing

Blev lite plugg. Men bara lite, var ju så fint ute.... Mötte upp Hanna och tog en långprommis för att sedan äta middag med hennes spårade "kärnfamilj". Höhö (internt). Aja det var riktigt mysigt. Men nu sitter jag och sotar för pluggpausen, kommer bli tvungen att plugga hela natten... Kul helg!
*
Kom nyss på (det slår mig ibland och gör mig lika förvånad varje gång) att om en månad står jag fri. Arbetslös. Men fri. Och jag kan radera varenda dokument på min dator med plugg på. Varenda litet löst papper som upptar mitt skrivbord kan jag bara slita sönder och aldrig mer titta på. För då är det över. Då börjar livet. FY FAN VA LÄSKIGT.
*
Livrädd men sjukt glad. För sen ska jag inte plugga på ett år. Ett år. Whop whop. Satan. Livet alltså. Det är skitläskigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

shiit cool bild!

2010-05-15 @ 23:19:19
URL: http://iwillsucceed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0