True story

Whop whop! Ny spännande dag och jag är taggad, för som Hanna säger;
When I'm sad...
...I stop being sad and be awesome instead. Så nu är jag det, inte speciellt svårt.
Kan ju tipsa om en bra grej om man är på sånt där halvbra humör. Man går in på någon ful kompis (snarare bekant, jag har inga fula kompisar) bilder på facebook och sen kollar man igenom dem. Sen inser man hur snygg man är själv. Det är inte att vara elak, det är att vara snäll mot sig själv!
I just did, and I feel awesome.
Tjaaao

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHA! jag med! titta på fula människor på facebook alltså!



jag har en som e så strykful att man mår bra i ett halvår efter. du kanske kommer åt hennes bilder vet inte, men kolla alexandra bergqvist bland mina kamrater.



good laugh.

2010-05-27 @ 10:46:40
URL: http://vosreves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0