Totalskabbig brud - check!

Urko.. Mår kefft som fan. Alltid när jag har inställningen att jag ska spåra sönder så blir det så av någon konstig anledning. Har minnesluckor från igår vilket skrämmer mig lite, har aldrig fått det förut... Men gårdagskvällen var trevlig som tusan tills jag började må dåååååååligt.
Tack som fan för Elin och Niklas som följde mig hela vägen hem och tog hand om mig som två änglar.
I morse var jag tvungen att åka in till stan och hämta biljetter till slutskivan. KUL! Åkte in till stan onykter som tusan (väntar fortfarande på att nyktra till - not  okay) och fixade det. Sen drog jag och bytte Therese present som inte funkade som den skulle. Det var en vibrator.
FATTA ATT GÅ TILL AFFÄREN OCH BYTA EN VIBRATOR FÖR ATT DEN INTE FUNKAR!! piiinsamt. Värre än att köpa en ju.
"Hej, jag skulle testa den här igår, och då funkade den inte.... Och när den tillslut satte igång så var vibrationerna sjukt små....? Kan jag få byta?"
Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0