Taxhey

Usch. Hatar när andra klagar i sina bloggar och hatar när jag gör det med. Men jag måste. Klockan är inte ens elva men dagen har varit hur lång som helst. Vaknade bredvid min bf, vilket var det enda som var bra. För nu åker han iväg på någon keff jävla festival, när jag behöver honom som mest...
Halv åtta satte jag mig i bilen och åkte till Järna. Å vad är det för kefft ställe liksom. Hittade inte dit jag skulle, glömde saker, flummade runt. Kaos. Fick taxi hem. Det är en jävla taxiresa, från Järna till Väsby. Jag behövde ju inte betala själv men att sitta i en bil i bilkaos i nästan två timmar är ingen höjdare. Men chaffisen skulle på begravning i skåne. Så lite synd är det väl om honom med...
Och jag bara räknar sekundrarna till jag ska få magsår. Men sånt där händer inte mig. På skolavslutningen blir jag antagligen pangsjuk. Så brukar det bli. Då slår det till. Whopwhop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0