Something that we can control

Har bott hos pojkvännen i helgen och gjort absolut ingenting. I fredags hade jag cp-ont i magen. I lördags så hade jag cp- ont i hvududet och kallsvettades som om jag vore i klimakteriet. Och idag fick jag ett mentalt breakdown.

Men mellan de där grejerna har jag pluggat, sovit och tittat på dålig tv. (Eller okej, the boat that rocked och trainspotting var faktiskt två bra filmer).
Och bilden ovan lyckades vi knäppa någon gång när jag hade ont i magen. Det var fin himmel.....

Kommentarer
Postat av: Catte

Jättesöt bild! :)

2010-05-10 @ 16:28:34
URL: http://catrinre.blogg.se/
Postat av: josephine

åh vad fina ni är!

2010-05-10 @ 19:21:27
Postat av: Pavel Maira

Ojojoj pojkvän, det låter så seriöst. Ska inte du byta relationship status på fejjan också? Naaaaaw du börjar också bli gammal :) ålderstecken kan du inte fly från. MOahahaha!

2010-05-13 @ 18:08:03
URL: http://www.mystockholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0