so

Jag behöver en massage. NU.

 

Herregud vad jag stressar och spänner mig nu för tiden. Slutskivan is killing me. Och inte är det softly. Idag har jag gått runt i alla treor (jag har väl varit hos häften, hälften kvar) och informerat om slutskivan. Det är inget drömjobb.

1. Kul att stå inför näst intill främmande människor med dömmande blickar och informera om något.

2. Kul att försöka hitta när alla klasserna har gemensamma lektioner och inte är splittrade. Det går alltså inte att bara knalla in i vilket klassrum som helst.

3. Det är tre veckor kvar. De flesta går inte ens i skolan nu för tiden. (När ska dem få infon då?? GAH).

 

Och sen vid ett så hade jag ett möte med elevrådet där jag satt ie n halvtimme och argumenterade för att dem skulle sponsra slutskivan. Fem tusen bad jag om. Tre fick jag. Kul. Alla i elevrådet går i ettan och tvåan, ingen bryr sig om någon jävla fest som dem inte ens får gå på.... Mådde psykiskt dåligt där ett tag.

Jag har biljetter av ett värde på 48.000 kronor. Det är ingenting kul med det.

Dem där 48.000 kronorna ska jag sedan samla in och sätta in på ett konto. FAK.

 

Just det! Jag har ju ett liv också. Och tre tusen skolarbeten som ska in.
Sa jag att jag hade ett liv? My bad. I have no life.


Kommentarer
Postat av: Therese

PUSS JENNY PUSS. du får fete massage imorgon!

du gör världens bästa jobb, fantastiska lilla unge!



slutskivan kommer bli awesome, kan vi inte bara mata ut all info på online? skaffa en maillista och göra ett brev typ? så att ALLA får info? så hittar du mest människor som vill stå för biljettförsäljningen? Eller så gör vi som balbögarna att vi står i repan?



ANDAS!



klockan är 8 och jag har fortfarande inte börjat med mitt sam arbete!



KRAM <3

2010-05-20 @ 19:53:29
URL: http://vosreves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0