No cash

Jag har snålat på rätt bra för mig själv den senaste tiden. Haft tanken i bakhuvudet; I have no cash, sedan jul typ. Det fungerar rätt okej, det går rätt mycket bättre att spara pengar när man tänker att man inte har några. Och är man bortskämd som jag så dyker det upp lite här och var. Så kanske blir det en mysig sommar för mig trots att jag är jobblös. Kanske kan jag unna mig något efter studenten. Kanske. Hoppas.
Det är måndag. And I have no cash.
Hittade en fjortisbild i min telefon igår. är fortfarande förvånad över mig själv att man kan langa såna där keffa poser. För övrigt är det ingen som verkar förstå vad ordet kefft betyder. Asså....

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, det är knappt så att jag förstår vad kefft är :P

2010-05-10 @ 14:53:31
URL: http://iwillsucceed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0