Livin in tha fööööörort! På riktigt Yao.


Jag har inte varit hemma på några dagar, men när kom hem såg jag att mamma hade kirrat lite finare på vår balkong. (Har man balkong i Sigma så är den bara till för att röka på, vilket gör att man inte är där så mycket. Speciellt inte jag...). I alla fall; Det visade sig att min mamma SYTT dem där rosa vid ryggen. Hon har GJORT dem!! Det är ungefär lika otroligt som att jag själv skulle sätta mig och sy. Nu vet ni. Och jag är fortfarande i chock.
Den andra bilden är mest för att illustrera min trasiga persienn i bakgrunden. Inga namn nämnda...!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh awesome! äntligen lite kreativitet och ambition på bloggen! jättefin :) haha, persiennen... ja du... det var en rolig historia det :D <3<3<3

2010-05-06 @ 17:48:44
Postat av: Catte

sv: Haha men Jenny då, mår du så dåligt av bilderna? Det är bara latex, vax och teaterblod :)

Vi var skadade för ettorna på deras segling, de hade ingen aning om vad som skulle hända utan hittade oss bara alldeles blodiga på ett fort.

2010-05-07 @ 11:29:35
URL: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0