I gave you my heart to brake

Ser ut som jag klippt bilden i paint. Haha. Det gillar vi. Jag vet inte om jag ska tycka;
"Åh vad söt jag ser ut, som en bakelse!"
Eller snarare;
"ÅH WTF händer!? Vem håller jag på att döda på den här bilden, psyyckoo".
Som sagt. Jag har inte bestämt mig än.
Inatt sotar jag för att jag är långsam på att plugga, att jag har noll motivation och att jag borde ha gjort det här plugget för flera veckor sen..... Moto Boy håller mig sällskap. Och alla psykopat-tankar som dyker upp efter tolvsnåret. Det är otroligt läskigt. Hur tankarna förändras. Hur de spinner runt där inne som sockervadd och bara väntar på att kväva en. Ni vet, det ser så sött ut. Men egentligen täpper det bara till alla blodkärl så man dör. Sockervadd alltså.

Precis som den där bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0