And you change your mind again

Jag har bara varit på tre skivor. Det är ingenting! Min egen, Hannas och Rickards. Gått på middagen på alla. De har varit grymma alla tre. Alla andra verkar gå på tusen stycken, men hela min vecka blir fucked bara jag går på en sån där jäkla skiva. Rytmen blir fel. Men det är kul. Kulkul.
Harry Potter-skiva i tisdags. Det var fan awesome.
Tur att Hannah också var med på middagen, vi var typ dem enda flickvännerna där (båda våra bf:s går i samma klass) och när någon skrek "Flickvännerna på bordet" blev vi helt tysta. Vägrade gå upp och tvåsekunder senare slutade den dääära skrika. Tur det.... Hade fan varit pinigt.
MEn det var mysigt, speciellt eftersom några mysiga tjejer från klassen kom och förgyllde min kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh det var så himla bra alltihop! TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT!

2010-05-06 @ 14:57:57
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Catte

Åh vad söt du var!

2010-05-06 @ 16:41:53
URL: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0