All about us

Har en massa plugg. Krångel med slutskiva. Krångel med skola. Krångel krångel. Lyssnar på musik från filmen Lilja 4-ever. Känner mig som en rysk horunge. Det är nice. Om exakt en månad står jag förhoppningsvis på PURE:s dansgolv och mår så JÄÄÄÄVLA bra. Då har jag haft champagnefrulle med klassen, utspring, skrikit på ett flak, haft släktträff (ångest) och står där och dansar som fan med alla mina älsklingar från klassen, vissa av dem är det sista gången vi ses. Buuhuuu. Eller något.
Fan jag vill gå på Cattes skiva i morgon... Hon har typ roligt schema. Jag vill gå. Jag ska plugga skiten av mig i natt nu och försöka få bort allt. Sen kanske jag kan unna mig att gå... Vi får se. GAH!
Rand0mbilder från Karlberg som jag tog någon dag förra veckan. Hääärligt med alkohol.....

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska gå!! Gustaf och Therese har bangat så är ensam!! :(

2010-05-11 @ 09:56:59
URL: http://aveux.blogg.se/
Postat av: Therese lomographer.photographer.

HAHAHA



hon har typ roligt schema



TEMA gullunge



tema



FINT <3<3<3<33<3

2010-05-12 @ 19:57:37
URL: http://vosreves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0