Fetterless

Jag hade en blogg i två och ett halvt år. Men jag växte ur den, som favoritskorna man har tills dem knappt har någon sula kvar. Man vägrar se hur trasiga dem är, trots tjat från föräldrarna att dem borde hamna i sopen direkt. När man börjar gå kobent bara för att skorna inte ska lossna från fötterna, det är först då man inser att det inte fungerar längre. Att det är läge för något nytt. Samma sak skedde med min blogg. Jag växte ifrån den och insåg att det fanns vissa människor som läste min blogg som faktiskt inte hade rätt till att höra allt om mitt liv. Inte allt som jag ville skriva där i alla fall. Föredetta vänner, ex och föräldrar var tvugna att rensas bort från läsar-skaran och då var det bara att ta tag i det. Så det här blir min nya oas. För efter en kort paus så insåg jag att jag behöver en blogg. Faktiskt. Och här är den. Fetterless. Ett engelskt uttryck för fri. Det är väl det jag är på väg mot nu antar jag. Frihet.
/J

Kommentarer
Postat av: Elin

Och varför har du inte berättat det här för mig?

2010-03-31 @ 17:16:42
URL: http://aveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0