Vimmel oh så spännande

Jag agerade lite utav en mingelfotograf på 100 årsfekken. Men eftersom jag inte har något hem så har jag heller inte någon dator med redigeringsprogram... Så tyvärr får ni nöja er med den nakna sanningen;

Och "mästerfotografen" själv såklart.
*
Framåt kvällen/natten så las kameran undan och fyrtio+ arna började dansa till boten Anna och Magnus Uggla. Proffs som jag är så stannade jag nykter och tog bilen hem 3 på morgonen, men innan dess hade jag och Hanna lyckats lura till oss manliga vänner i vår egen ålder att komma förbi festen och roas åt de äldre.
Om det var trevligt? Ohja.

Kommentarer
Postat av: hanna

jättefiiina love <3 duktiga du!

2010-06-16 @ 00:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0