stress

Den som lagt till den här låten på vår flak-playlist är min hero säger jag bara<3
*
Urko. Känner stressen som sköljer över mig nu när studenten närmar sig. Helt galet. Det där med att ta på sig slutskivan var ju ett misstag. Men men, man lär sig av allt. Liiiiite mycket jobb bara. Trots att en viss person sa; "Det är nästan inget jobb alls!!" Sånt är livet. Jag kommer vara sååå jävla glad när allt är över. Det är fucking klart. Jag kommer vara så galet lycklig på slutskivan. GAHD.
*
Nästa vecka ska jag fan tvinga min bf att åka ut till hans land igen. Jag behöver tre veckors lugn och ro från alla människor efter det här.... Är det bara jag som saknar personer redan efter tre två timmar ifrån den btw...?? Det är ju inte normalt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

då ska du inte med till skärgården?

2010-06-07 @ 11:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0