"Jag bär dig hem ikväll"

När klockan började närma sig halv nio på kvällen blev det stress igen. Skulle iväg till slutskvian som jag och två andra tjejer var ansvariga för. Fan vad jag jobbat med den. Jag och Rickard fick skjuts in till Stureplan och intog PURE. Dekorerade lite innan insläppet. Lokalen fylldes på. Jag och Rickard tillsammans med vänner och de andra tjejerna Aleksandra och Andrea som var ansvariga intog VIP. bordet. Kände mig kunglig.
Det blev så JÄÄÄVLA packat med folk. Galet. Så bra drag. DJ:n vi ordnat var grym. Jag drack för liiite för mycket pengar, men men. Slutskivan kunde inte blivit mer lyckad.
Taggad brud ja.
Jag, snyggve och Honeypie
Jag och goe-Jossan.
The trio again
SötHanna å jag.
Jag och Andrea när vi håller tal med sämsta micken.
Aleksandra under Talet. Vi tre hade kämpat som fan med skivan. Det kunde inte blivit bättre. Så galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0