Hade gett min högra fot för dem där pommfritzen nu alltså....

Lyssnar på moneybrother och försöker andas. Ibland är bara det svårt. Moneybrother är bra som fan. Igår var det nivå 22 för att fira Nicklas på ett lagom skabbigt vis. Precis som det ska vara. Och jag lyckades lura med min lover. Fan det är inte ofta. Lycka. Det var mys som tusan. Mina vänner är fina. Vi satt och rimmade halva kvällen, otroligt underhållande. Nivå 22 har världens godaste pommes, det visste ni kanske inte. Men nu vet ni. Och jag vet att jag garanterat ska dit igen för att äta dem. Skit i billig dricka när det finns pommes som smakar awesome.
***
I dag har jag köpt fin klänning till Rickards student. Jag ska vara snyggast har jag bestämt mig för. När jag bestämmer mig för sånt brukar det bli så. Spegelbilden hjälper mig på traven liksom. Ibland.
Jag har ont i mina fötter dock. Varje tidig sommar kommer det. Men men. Jag och Hanna planerar en resa kring den 20:e juni. Vi är värda det. Vi två. Sol. Nu vet ni hur mitt liv är för tillfället. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0