Hjärtat brinner

Tack vare Gustafs slarvighet är jag frälst i Oskar Linnros.
(Han glömde sin cd i bilen och nu spelas den så fort jag sätter mig i den. Tihii.)
Innan var det; Han är bra, jag gillar "Från och med Du".Typ.
Nu är det; Oooohhh. Bra texter. Grymt bra. Jag älskar låten 25. För det är så sant.
I like Oskar. Han e snygg också.
Nån kommer ta din ungdoms år ifrån dig
Det kommer hända om det inte hänt
(Fy fan va skönt)
Du kommer brinna upp
Åh du kanske förlåtligt kanske förlåter men
Du kommer aldrig brinna så igen

Nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut
Som om det gjordes för din skull
Och du har någon ny att somna bredvid nu
Det är inte lätt att va så ung
Juste. Jag, pojkvännen, Therese å Gustaf drog till Kolmården här om dagen och 
agerade pensionärer. Det var fan awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0