Don't fucking tell me what to do

Oh. Jobbar nu för tiden, sju till fyra varje dag. Är inne på min andra vecka. Ska jobba en vecka till efter denna och sen är jag ledig en vecka. Sen åker jag troligtvis till London för att börja arbeta som askungen. Det känns.
Sommarjobbet ger mig för övrigt smuts under naglarna (som jag blivit tvungen att kapa) och spindlar i håret. Och ont i armarna. Men det är väl helt okej!
Jag har skaffat mig en sån där btw. Försenad studentpresent, jag känner mig sådär bortskämd så att jag får ont i magen. Men jag måste ju ha en bärbar i England liksom vava. Så de blir nog bra. Är svintrött efter jobbet. Ska lägga mig ett tag innan jag ska till Hanna söten. Hinner inte träffa mina vänner längre... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0