Can you tell me how we are supposed 2 be just friends

Jag undrar alltid var du är någonstans. 
Var du befinner dig.
Egentligen.
Även när du ligger så tätt intill mig att jag kan känna ditt hjärta slå.
Någonstans existerar du.
Känner du.
Tänker du.
Men inte här.
Någonstants saknar du.
Älskar du.
Men inte här.
Jag undrar så vad du funderar på.
Vad du är och vem du är.
När du är här.
Så tätt intill mig att jag kan känna dina andetag mot min mjuka kind.
Jag undrar vem du tänker på.
Vem du håller av.
Någon men inte jag.
Inte idag.
Någon men inte du.
Inte just nu.
Jag undrar så.
Kanske någon gång
Att jag förstår
Var du är
När jag ler mot dig
När jag kysser dig
När jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0