Vampire night

Jag har vänt om dygnet. Igen. Fan. Har läst ut Dracula som jag ska skriva om på engelskan i morgon. Frågar mig själv varför alla tjejer är så hypade på vampyrer. Jag måste ju själv erkänna att det finns en viss attraktion till dem... Är det för att dem kan döda en vilken sekund som helst, with a single bite? Eller för att de är odödliga, för att de är så starka, för att de är övermänskliga, för att de egentligen bara vill ha vårat blod och inget annat? Varför osar dem av sex egentligen? Är de för att det känns som om de åtrår oss? Fuck asså, sjuka tankar klockan två på natten.
Gary Oldman-typ snygg som Dracula
En sista fråga; VAD ÄR GREJEN MED SISTA BILDEN?? Wtf, enligt källan (google såklart, alla bilder därifrån) så ska bilden komma från filmen Bram Strokers Dracula. Stämmer det eller är det någon sjuk porrgrej eller?
Det är ju en tjej som har sex med en.. en.. eh varulv?

Kommentarer
Postat av: Elin

Bram Stoke's Dracula är INTE en porrgrej. Det är typ den mest uppmärksammade Dracula-filmen som gjorts. Just den där scenen minns jag dock inte...

2010-04-16 @ 10:04:41
URL: http://aveux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0