Because nothing with you is easy

Hemkommen från fika i stan, evigheter sen jag fikade med någon. Känner mig rätt deppig fast vet inte exakt varför, beror nog bara på trötthet iof. Hade ett retard som terrade mig hela natten genom att ringa flera gånger fast jag bad honom att låta bli. Fast nu skulle jag nog behöva en kram av samma retard tror jag...
Jaja, har en sjukt seg helg framför mig. I morgon är det högskoleprovet. En hel dag åt prov som jag inte fattar någonting av. Sjukt nice. På söndag kanske jag sliter mig från berget av plugg jag har och följer med när ett gäng tjockisar ska fotas. Jag vet inte med det lät lockande...
Edit; GOOGLA INTE FAT CHICS! Jag försökte hitta någon frän bild att kasta in men urki. Nu mår jag dåligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0