Instant Karma

Morgonen började jättebra med att jag träffade en sadistisk läkare som drog upp en slang genom min näsa och sen raka vägen ner i halsen. I båda näsborrar. Jahaja. (Jag har problem med trånga näsgångar - därav mitt besök hos läkaren). Jag hade redan relativt stor näsa, men efter att ha haft tio bomullstussar med bedövning i vardera näsborre och sen en jäkla slang på samma ställe kan jag nu meddela att den känns ännu lite större. Nice.
Det känns som om mitt orangea hår har blivit liite mindre orange också... What do u think?
Snygg mobilbild i toaspegeln på skolan. Kände mig som fjorton all over again. 
Där ser ni näsan också. Efter det sadistiska angreppet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0