The little things give you away

Hade som sagt skiva igår. Vilken grej. Askul verkligen. Middagen var otroligt rolig. Alla i klassen fick varsina roller utdelade (Som två i vår klass tyckte passade oss). Jag blev klassens pajas. Rätt sant måste jag säga. Tråkigt att man ser så jäkla sliten ut på alla bilder bara haha. Men det blir nog så. Rätt stolt att jag lyckades hålla humöret på topp trots sjukdom och en kille som nästan lyckades sabba min kväll. Thank god för att jag har så underbara vänner som gjorde att jag glömde honom lika snabbt som han kom och vände. <3
pix från blogg

Kommentarer
Postat av: hanna

underbara du min lilla orm! <3

2010-04-20 @ 14:01:26
URL: http://iwillsucceed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0