Skin the Mofo

Mitt internet är segare än någonsin. Ever. Det har tagit två timmar att göra saker som skulle kunna bli klara på en halvtimme. Men men, datorn dör snart och då dör jag väl med. Ny dator verkar vara en av de svårare sakerna att tjata sig till.. Hm. Har i alla fall skickat iväg mitt projekt till tryck. Om det mot förmodan är någon som inte vet så är mitt projektarbete att göra en diktbok. Inovativt, not. Men jag gillar ju att skriva så skit samma.
Omslaget, Hanna på bilden. Får väl se om det blir bra.. Gah. Jaja nu är det bara att vänta några veckor så har jag den i handen. Hm.
I morgon har jag Matteprov. Jag siktar på ig. Shit so not me, känns sjukt wierd men men. Trotsoldern wazup! (Eller så är jag bara mentalt efterbliven när det gäller matte C).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0