I have never faked it. Why would I?

Jag förstår inte var tiden tar vägen. Men vägen tar den. Igår var första dagen på dagiset. Barnen är galna. På bra och dåliga sätt, men mest bra tror jag. Jag ska dit idag igen tre timmar. Igår klippte jag mig också, och slingade. Min frisör blev alldeles förtvivlad när jag kom. "Det är grönt! svart! brunt! Blont! Gult! Vad har du gjort??!!! Hon tyckte jag skulle sluta leka och sa att mitt hår var en hopplös historia, det gick kanske inte att rädda sa hon. Nehepp, sa jag.
"Gör vad du kan" sa jag. Och sen satt jag där och såg hur håret föll, och hur alla skiftningarna byttes ut mot nya skifningar. Nu är jag blond, guld, ljusbrun och orange. Mest orange. Men inte grön. Och det är väl något kanske. Jag vet inte. Fake it till you make it, sa min syrra. Och det får jag nog göra.
För det ser fan fortfarande skumt ut.
Som sagt. I'll fake it. Så de e lugnt lixom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0