Fresh prince becomes the prince of all n00bs

I morgon har min klass skiva. Rocktema. Jag har ingen aning om vad jag ska vara och jag håller nog på att bli sjuk: Mindre roligt. Men men. Funderar på marilyn manson eller rockgroupie. Vet inte riktigt än. Min bf sa att han skulle ha en outfit som lät som total katastrof i mina öron. "Men det är typ beatels stil" sa han. Tvingade honom att ta på sig grejerna, ta kort och skicka till mig. (GAh jag är en flickvän från helvetet...). Som jag befarade ser han ut som någon från tv-serien Fresh prince in Bel Air. HAHA KATASTROF!! Jag vet inte hur jag på ett smidigt sätt ska få honom att ändra utstyrsel.... Spänningen är olidlig....

JAg som snyggingen? Va tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0