Call me Al

Vad säger ni om svininfluensan? Jag som skrattade alla i ansiktet (tyst) som hade tagit sprutan å tänkte; "HAHA vilka loosers. Jag sket i sprutan och har inte fått svinis! De är lurade hela bunten!"
Så tänkte jag. Nu har jag med all sannolikhet fått skiten själv. Fan. Kanske skulle tagit sprutan: Passande tillfälle att bli sjuk när klassen har skiva. Noooo.
Jaja, något som piggar upp mig är annars dem där jäkla grupperna på fb som dyker upp överallt.
Morsan ringer:Vad gör du? "är med Frodo", så är man med Gandalf ;PP:Ppp;PPp.
Farsan ringer: "vad gör du?" "super", så är man med en häst ;Ppp.
Voldemort ringer: "Har du sett Harry Potter?", "Nej.", så har man ;ppPPpPP.
"VEM VARE SOM KASTA?!" "Inte jag." Så var det jag ;PPppPpPpPPp.
Vi som stör oss på ;PpPpPp grupperna....så gör man inte det ;PpPpP.
HAHA JAG DÖR! dem är så jävla roliga. Sämst humor I know.

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)



ps. jag har skönhetstisdag i bloggen imorgon. alla som skickar in tips/bilder blir länkade (mail: [email protected]). läs mer i bloggen under kategorin skönhetstisdag.



kram

2010-04-19 @ 12:56:06
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0